• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
automat dojel
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 [6] 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
fast arrow
Tuesday 18 May 2010 - 23:10:24 Citovat
Host
tak jsem to dneska s kamarádem zkoušel dát na diagnostiku, převodovka neukázala žádnou závadu. řadí 1 - 2 - 3 jakoby cukne že by jela normálně a pak ztratí tah a otáčky, když jsem to vytočil zhruba na 5000 tak dokonce v 60ti zařadila čtyřku. Předtím mi to řadilo tak 75-80. V kolika při normálním zrychlením pohodovém by mělo řadit?

A ještě jeden dotaz pokud tu má někdo automat. Když jedeš například 50km/h a dupneš na brzdu (například vjede auto do cesty) a pak se chci rozjet nebo odjet rychleji z křižovatky, tak šlápnu na plyn motor jde do otáček a převodovka ještě nemá zařazeno a jak zařadí, tak to pěkně kopne. Zkoušel jsem od kamaráda audi A8 zastavil jsem ze 80km/h a pak na to šlápnul a normálně se rozjel. Taky musíte počkat, když zastavíte náhle a pak chcete přidat? Nebo to dělá jenom mě?
JardaB
Tuesday 18 May 2010 - 23:16:39 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
b) je spravne, zadny problem se zabrzdenim a rozjezdem nemam. IMHO nejlevnejsi reseni je vzit nabizeny automat za par supu, za odpoledne vymenit a dal neresit Ten vadny klidne za 500 koupim

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Wednesday 19 May 2010 - 09:48:42 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Přesně jak píše JardaB, automat bych vyměnil jako celek, protože jeden solenoid stojí nový asi tak kolem 4.000,- třeba ho někdo bude umět levněji, ale kdo ví jestli je to tím, ta práce s tím, ztracenej čas atd...
Co se týká řazení, tak když jedu tak pohodově a nešlapu na to, tak čtyřku zařadí úplně v pohodě už v 50km/h. Rozjedu se třeba na třetinu až půlku plynu, dvojka padne třeba kolem 30, trojka někde přes 40, pak už mám skoro povolený plyn a plynule to přejde na čtyřku, kdybych se nedíval na otáčkoměr, tak o tom skoro ani nevím. A když musim kvůli nějakému překážejícímu TDi přibrzdit a následně přidat, tak to podřadí o tolik kvaltů podle toho jak moc šlápnu plyn, ale vše bez prudkých rázů, plynule až zase do čtyřky.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Fast Arrow
Wednesday 19 May 2010 - 22:41:00 Citovat
Host
1) Neví někdo jak funguje nebo co to je uzávěrka čtyřky?

2) A ta vločka je jen pomalý rozjezd na trojku? (aspon co si pamatuji z manuálu) Pomáhá to fakt v zimě? Já původně myslel, že to je protiprokluz něco jako ASR. U manuálu je TC a u automatu vločka nebo je TC i u automatu?
JardaB
Thursday 20 May 2010 - 06:15:54 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Uzaverka (zamek menice) funguje na 3. a 4. a jednotka sama usoudi, kdy to zamknout. Na 4 to zacina tak od 90km/h pri malem plynu, trojka pak niz (do tahlych kopcu na okresce je lepsi vnutit 3.)
Vlocka funguje tak, ze se rozjizdi na 3. misto 1., urcite to v nekterych pripadech pomuze. TC muze byt u manualu i automatu ale je celkem naprd (spis proti necekanemu ustreleni v zatacce nez aby se s tim neco vic vyjelo)
Obecne vzato, nemam ani pod Jestedem v zime problem a je to velmi zabavne

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Fast Arrow
Thursday 20 May 2010 - 10:46:41 Citovat
Host
Tak to jsem zvědav v zimě. Jaké používáš gumy? Jinak přímo to zamčení rychlosti - co to znamená v praxi?

Kamarád ma na Vectře TC, ubere to plyn, já měl pocit, že to akorát ubere plyn a pak se mi zdálo, že nějak pomůže jakoby zapnout druhé kolo které nezabíralo. Určitě to není ASR, ale nevím jestli třeba nějak to neovlivní přenos síly na to druhé kolo
wisastar
Thursday 20 May 2010 - 12:00:20 Citovat
Host
Fast Arrow napsal ...

Tak to jsem zvědav v zimě. Jaké používáš gumy? Jinak přímo to zamčení rychlosti - co to znamená v praxi?

Kamarád ma na Vectře TC, ubere to plyn, já měl pocit, že to akorát ubere plyn a pak se mi zdálo, že nějak pomůže jakoby zapnout druhé kolo které nezabíralo. Určitě to není ASR, ale nevím jestli třeba nějak to neovlivní přenos síly na to druhé kolo


kdyz jedes na ctyrku tak motor prevodovka neni napevno spojeny ale jde to pres kapalinu (cca 90 procent toc momentu), pak sepne a je to napevno mechanicky spojeny ( prenos 100 procent)
Fast Arrow
Tuesday 25 May 2010 - 11:39:11 Citovat
Host
JardaB napsal ...

Uzaverka (zamek menice) funguje na 3. a 4. a jednotka sama usoudi, kdy to zamknout. Na 4 to zacina tak od 90km/h pri malem plynu, trojka pak niz (do tahlych kopcu na okresce je lepsi vnutit 3.)
Vlocka funguje tak, ze se rozjizdi na 3. misto 1., urcite to v nekterych pripadech pomuze. TC muze byt u manualu i automatu ale je celkem naprd (spis proti necekanemu ustreleni v zatacce nez aby se s tim neco vic vyjelo)
Obecne vzato, nemam ani pod Jestedem v zime problem a je to velmi zabavne


Ahoj Jardo, dostal jsi email? Nebo jsi odcestoval? Jen se ptam, protože jsem zatím nedostal odpověď a telefon nemám na tebe. Tak mě napadlo, jestli máš uveden aktuální email v profilu. Díky a omlouvám se všem za OT. Ale nemám jinou cestu jak zjistit kontakt na tebe.
gargamel3
Friday 07 September 2012 - 13:46:21 Citovat
Host
Mozem sa opytat, co su to tie zelvy?
Zelva viem co je, ale konkretne ktory diel tej automatickej prevodovky to je. Nejaky technickejsi nazov.
Ja mam taku zaujimavu situaciu s autom. Mam Omegu 2.5 TD, ale s 5-st automatom. Auto je dovoz z nemecka. A chcel by som tam dat original 4-st. Len ako uz niekto pisal, tak je problem najst 4-st z TD.
Ked sa vymeni ta zelva, tak je naozaj mozne pouzit prevodovku z benzinu? Ak ano, tak z ktorych motorov?dakujem pekne
JardaB
Friday 07 September 2012 - 14:32:20 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Obavam se, ze to bude obnaset jeste vymenu ridici jednotky a kabelaze, takze bych na to rovnou zapomel... Zelva je ta priruba na motor a nevim, jestli by to slo nejak zamenit, je na ni olejove cerpadlo prinejmensim.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 5 [6] 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1362 sec,0.1059 z toho dotazů.