• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega s motorem 2.5 benzín
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Saturday 11 October 2008 - 19:43:21 Citovat
Host
jeste ja jsem se nezapojil. V6 samozrejme NIKDY, to je jen pro nadsence, problem je v tom, ze ac pomerne stary a tim padem jeste dostatecne dimenzovany motor ma zepar kurv*tek, ktere mohou znacne zneprijemnit zivot. Pokud je ale stesti na kus (ja ho bohuzel nemel), tak je to samozrejme svezeni. Rakvalo se, ze kdyz opla, tak omegu, kdyz omegu tak MV6ku
...
Ja uz svuj opel snu mam, pro mne the best je stara sestivalcova rada, uz zase jezdim a dokonce jsem si objednal nove vyfuky:-). Nahodou nevali se nekomu nekde pouzitelne katalyzatory
JardaB
Saturday 11 October 2008 - 20:48:01 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A tak to se dalo cekat
Za sebe - nemuzu si na V6 stezovat, aspon ja jsem chytil drzaky. Rozvody samo vymenim co nejdriv po koupi, pretesneni vik taky samozrejmost, snimac kliky radsi s sebou, jinak se mi nic nevys.alo

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Sunday 12 October 2008 - 10:09:46 Citovat
Host
proste klikar:-), ja uz bych se toho dneska taky tolik nebal, protoze dnes uz se to da V6 polosrot poridit za desetinu penez, nez co jsem do toho tenkrat vrazil ja a to pak uz clovek na trable s tim hledi jinou optikou. Uprimne receno ja klikar nejsem a serou se mi veci i na R6, ale pokud se auto koupi za 20 i s LPG ve veku temer plnoletem, tak clovek nejakou tu investici prekousne a u auta s 300tkm preci jen clovek neocekava zazraky. Ale mne ta V6 mrcha i s opravama a dalisima investicema stala skoro 10nasobek a stejne se na ni nedalo spolehnout, proste auto pro nadsence nebo klikare...
...
Ale stale plati, ze mnohem mensi starosti bude mit clovek s velkou pravdepodbnosti s obycejnym 4valcem.. Kdyz shrnu sve omega zkusenosti C20NE, C24NE, X25, C30SEJ, tak nejpovedenejsi kousek byl ten 2,4i motor (a stale jezdi). Predpokladam, proto, ze i ta nova 2,2 v benzinu prekonpana na LPG by mohla mit slusny vlastnosti, ma ji nekdo?
vrgadaa
Sunday 12 October 2008 - 11:23:54 Citovat
Host
V6mazlikza13litru
Odkaz
...
Denně v provozu,už rok se strácí voda(možná těsnění pod hlavou,ale stále jezdím dálkové jízdy),občas vypíná TC s tachometrem a kolísají otáčky ve volnoběhu(elektrozávada).Netěsní olej u gufera mezi motorem a převodovkou(bolavé místo Omegy).Bohatá výbava,kde vše funguje bez problému-Palubní PC,xenony,4x el.okna,DĚLENÁ DIGIKLIMA,4 x airbag,hudba BOSE ve volantu s CD měničem,el..sedadla s pamětí,el.zrcádka s vyhřívaním,el.zpětné zrcádko s funkcí zatmívání(senzor),tempomat,ABS,TC,el.zadní roletka,el.šibr,centrál na DO,imobiliser,2x klíč na DO,nové rozvody, kompletní výměna čepů(4500Kč),Vyměna plastovych výk u motoru u v servise OPEL,nastavitelný volant,karoserie mírná koroze s vlastní opravou různých malích kolizí-srnka,popelnice u couvání.Vhodné k rozprodeji náhradních dílů.V provozu 6/1998.Motor ECOTEC se spotřebou u dálkových jízd do 7 litrů.Stále jezdím,ale motoricky dosluhuje.Při dosaženi ceny 10 000Kč přidám 4 Ks hliníkových kol,současné obutí plechové se super zimním vzorkem.STK 05/2010
JardaB
Sunday 12 October 2008 - 12:33:13 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Poridit si tohle auto bez automatu je moc kruty kompromis, mam obe verze a AT k tomu proste patri. Ta bez me uz desne stve

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Insan!ty
Sunday 12 October 2008 - 21:25:28 Citovat
Host
Když 6V Omegu v benzínu, tak tuhle
Odkaz
vrgadaa
Monday 13 October 2008 - 06:58:16 Citovat
Host
je tam fajn cena:-)
Aktuální cena 355Kč ... Čas do konce 3 dní
...
ale kdyz dualram, tak radeji trilitr 150kW, navic ty choboty u obou dualramu maji velky objem a kdyz se pri prestavbe na LPG zaplni plynem a trisknou, tak je to strasna rana. Dal bych prednost 4valci 2,4i 92kW (levnejsi ruceni) nebo sestivalcum bez tech sacich chobotu 115kW a 130kW. Vsechny ty to stroje maji rozvodovy retez ale bohuzel dnes uz budou pravdepodbne hodne olitane unavene a fkorozi o absenci airbagu, predpinacu pasu ci vyztuhach nemluve, ale za ty prachy:-)
mates
Monday 13 October 2008 - 08:57:10 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Proč jo či ne motory V6...toť otázka Na tohle téma tu už bylo popsáno spoustu stránek. Já měl V6 ve VecA, tam to bylo bez problémů...teď ho mám v OmeBe...a tady to taky ujde (nepočítám, že se mi potkal kvůli odbyté výměně rozvodů). Tekla mi na něm voda z pod víka mezi válci - přetěsněno a od té doby je klid....pak odešlo čidlo klepání - vyměněno, je klid. Jo a ještě tekly ventilový víka - přetěsněno, je klid.
Ale znám taky lidi (jeden známej s VecA V6), kterýmu ten chladič mezi válci prorezl (ale opšt to přisuzuji lidskému faktoru - páč ho někdo vytáhl, když mu teklo to víko a nechal ho na vzduchu, no a on prorezl) a smíchal se mu olej s vodou, a to dokonale. Ale kamoš to opravil a ještě chvíli jsme s tím jezdili (ta tahala...jak ta tahala... ) než odešl diferák.
Viděl bych to takhle: kdo se bojí, nesmí do hospody...takže kup V6, pořádně ji zprav (rozvody, čidla kliky a vačky, pokud by teklo to víko tak přetěsnit, a když to bude rozdělaný tak třícestný ventil topení) a užívej si zvuku šestiválce. Možná bych se poohlídl po 3,2 V6, páč nemá egr, kabely a jiné vépičky a vémrdky.
Jinak...4-válce jsou polomotory, 6-válce něco mezi....a pořádnej dospělej motor je V8 _; (škoda že těch Omeg s tím bylo jen pár ^au )

[ Upraveno Monday 13 October 2008 - 08:58:55 ]

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
Saviero
Monday 31 December 2012 - 08:49:10 Citovat
Host
JardaB napsal ...

Ale jsou, kazda rada ma vlastni svody, vlastni lambdu a vlastni kat. Skutecne fungujou nezavisle, kdyz jsem ladil LPG, byly rozdilne casy vstriku u jednotlivych rad i desitky %... Nicmene tyto problemy ani u jedne me V6 nepozoruju, lambdy chodi skvele. Motor skutecne chce svoji peci, idealni je to dat po koupi poradne dokupy a pak uz jen jezdi a jezdi.... Zapalovaci kabely ani moduly mi problemy taky nedelaji.


aaa
Saviero
Monday 31 December 2012 - 08:54:31 Citovat
Host
JardaB napsal ...

Ale jsou, kazda rada ma vlastni svody, vlastni lambdu a vlastni kat. Skutecne fungujou nezavisle, kdyz jsem ladil LPG, byly rozdilne casy vstriku u jednotlivych rad i desitky %... Nicmene tyto problemy ani u jedne me V6 nepozoruju, lambdy chodi skvele. Motor skutecne chce svoji peci, idealni je to dat po koupi poradne dokupy a pak uz jen jezdi a jezdi.... Zapalovaci kabely ani moduly mi problemy taky nedelaji.


Ahoj, nejsem přímo Opelista. Momentálně mám Dodge V8, ale mám podobný problém. Po prestavbe na LPG auto zacalo zlobit. A na poslední kontrole se zjistilo, že polovina válců ma rozdílné časy vstřiků. Na benzín to jsou rozdíly cca o 0,3 na LPG až o 0,5ms. Můžeš mi prosím napsat, jak se Ti to projevovalo a jaké bylo řešení? Já mám podezření na jednu lambdu... Budu rád když se ozveš Email nebo 731400362. Díky

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2332 sec,0.2012 z toho dotazů.