Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega s motorem 2.5 benzín |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
"N" |
| ||
Uživatel #1505 Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09Příspěvků: 76 | Napište mi prosím svoje skušenosti s tímto motorem rád bych si tu tuto motorizaci pořídil.Díky za každý názor | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Pohledej, je tu toho v poradne mraky, radsi ale bych vzal 3.0, na Omegu je to akorat i kdyz se to papirove nezda. Snesl by se i vetsi vykon A hlavne, pokud nechces kombika, 3.0 se delala vetsinou v max. vybave (MV6) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Motor 3.0 a 2.5 jsou shodné, liší se jen vrtáním válců a zdvihem, takže je jedno, který z nich zvolit. Důležité je, aby byl v dobém stavu, pak funguje dlouhodobě bez závad. Motory V6 nemají žádné typické závady, chce to jednou za čas vyměnit zapalovací kabely, ty jsou tak špatně přístupné, že je nikdo moc nemění a ty pak můžou blbnout. A samozřejmě dělat pravidelně rozvody. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | volil bych teda radsi trilitra protoze spotreba je uplne stejna a taky ta vybava no. | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | Já bych volil cokoliv, jen ne V6 !!! !!(a) Případně koupit hned dvě, ať máš z čeho brát díly.. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Insan!ty napsal ... Já bych volil cokoliv, jen ne V6 !!! !!(a) Případně koupit hned dvě, ať máš z čeho brát díly.. přece bys to nekupoval s 2.0 16V Ten V6 neni špatnej,ale opravdu záleží na tom,jak se kdo o ato staral.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | qpc napsal ... přece bys to nekupoval s 2.0 16V Ten V6 neni špatnej,ale opravdu záleží na tom,jak se kdo o ato staral.. Ale ANO, mám X20XEV.. Sice ve VB Caravan.. Nic proti i500 - tiše závdím.. Ale V6 bych si koupil, po tom co čtu tady na fóru, jedině novou | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | Nemusím se aspoň starat, proč zase nějaké dva válce nejedou, protože někde prasklá indukčka, že mám zase olej ve vodě, protože praskl někde ten jejich super kombinovaný chladič, nemusím řašit, že 3 válce běží jinak než zbývající 3 válce, jelikož údaje s dvou lamda sond se rozcházejí... Ale chápu, že když se někdo sveze "funkční" V6-tkou, takužasi jinak nemůže | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Insan!ty napsal ... Nemusím se aspoň starat, proč zase nějaké dva válce nejedou, protože někde prasklá indukčka, že mám zase olej ve vodě, protože praskl někde ten jejich super kombinovaný chladič, nemusím řašit, že 3 válce běží jinak než zbývající 3 válce, jelikož údaje s dvou lamda sond se rozcházejí... Ale chápu, že když se někdo sveze "funkční" V6-tkou, takužasi jinak nemůže ty lambdy nejsou kazda na tri valce.... tak to ma starej bavorak v12 kde mas i dve vahy a dva pocitace na kazdou radu zvlast | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ale jsou, kazda rada ma vlastni svody, vlastni lambdu a vlastni kat. Skutecne fungujou nezavisle, kdyz jsem ladil LPG, byly rozdilne casy vstriku u jednotlivych rad i desitky %... Nicmene tyto problemy ani u jedne me V6 nepozoruju, lambdy chodi skvele. Motor skutecne chce svoji peci, idealni je to dat po koupi poradne dokupy a pak uz jen jezdi a jezdi.... Zapalovaci kabely ani moduly mi problemy taky nedelaji. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |