• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: Čidlo vačky - kabel
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Adrian
Odeslal: Tuesday 07 April 2015 - 22:37:30
Čau kluci, potrebujem vymeniť kábel k čidlu vačky - je niekde prerušený, viete mi poradiť kadiaľ je v motore vedený prípadne na ktoré svorky riadiacej jednotky je pripojený ?

vďaka
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Tuesday 30 March 2021 - 12:47:55

Na snímači teploty nasávaného vzduchu, který my měl mít společné napájení, je 5V.
Anonymní
Odeslal: Tuesday 30 March 2021 - 12:46:05

další upřesnění, napětí 2,5V je na prostředním kontaktu konektoru co přijde na snímač vačky jen pokud je konektor vytažen. Jakmile ho zasunu na snímač, napětí spadne na 0.
Xcollector
Odeslal: Monday 29 March 2021 - 21:09:55

Vážení , už jsem tu nějakou dobu nebyl. Usmyslel jsem si, že zpojízdním Vectru B X20XEV (2,0 16V), která několik let stála. Takže olej, rozvody,(řemeny, kladky, vodní pumpa,) chladicí směs, vyčistit nádrž, potrubí, lištu, vyměnit palivový, vzduchový, olejový a kabinový filtr, nalít nový bemzin a dát novou baterku. Nestartuje, vadný konektor pal. čerpadla. Oprava. Startuje, jede plynule, skoro normálně. Startuje na brnk. Jde vytočit, svítí kontrolka motoru a je taková jalová. 100kW si představuji jinak. Diagnostika: vadný snímač vačky. Po smazání za 2 s naskočí znovu. Záměna se snímačem kliky vyloučena, po odpojení snímače vačky jede dál bez změny. Snímač vačky vyměněn 5x, 3x náhrada, 2x Siemens Stále hlásí tutéž chybu. Dnes měřeno napájení na prostředním pinu č. 2. Má být 5V (jak jsem tady někde četl), ale je jen 2,5V. Může být, prosím, způsobeno některým snímačem, s kterým má společné napájení? (chladivo, nasávaný vzduch?) Už nevím, kde jinde hledat. Díky, Xc. Neví někdo, prosím, co je ve schematu řízení vedle P47 vpravo, jmenuje se to Y18 a má to vývody A,B,C,D,E. Moc dík.
Anonymní
Odeslal: Wednesday 08 April 2015 - 11:31:31

Motor je X20XEV benzín dvojliter VEBE
Colommbo
Odeslal: Wednesday 08 April 2015 - 09:20:44

Nevíme, o jaký motor se jedná, ale předpokládejme, že čidlo vačky bude někde mezi vačkovými koly a kabel od něho zcela jistě nepovede přímo do ŘJ motoru, na jeho konci bude konektor, jímž bude čidlo připojeno ke kabelovému svazku motoru. Najdi čidlo a běž po kabelu, rozpoj konektor a vyčisti, prostříkni, možná podle povrchového poškození najdeš i místo závady (je-li skutečně v kabelu a ne v čidle samotném.)

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1003 sec,0.0622 z toho dotazů.