Home
Klub
Členové klubu
Kdo Jsme
Stanovy klubu
Poradna
Články
Galerie
Galerie srazy
Galerie video
Stahuj
Odkazy
Mapa Servisů
Kontakt
Sitemap
Fórum
Opel Club Renbau
::
Vlákna
:: Poradna Astra ::
ASTRA
::
Astra motor
:: Re: Vysoké volnobné otácky pri jízde
Vaše jméno:
Odpověď:
[quote1711707827=VGT] To, co napsal Yper, platí, zkontroluj to tak jak píše. (krok01) Já osobně bych to tipoval na zvýšený profuk kolem pístů do klikové skříně (jaká je spotřeba oleje toho motoru?). Potom uniká více výparů a aerosolu oleje z klikové skříně do víka ventilů a odtud do sacího potrubí před škrtící klapku. Pokud se nechce hned překroužkovávat či měnit písty, vkládá se (jako nouzové řešení) do hadice odvětrání karteru zachycovač oleje http://opelclubrenbau.cz/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?69280.10#post_69488 Regulace otáček volnoběhu probíhá třemi způsoby současně, přičemž 2 z nich jsou „neviditelné“ (změna předstihu zapalování a změna množství dodávaného paliva). Třetí způsob („viditelný“) je změna množství nasávaného vzduchu – ta se řídí buď elektromagnetickým ventilem - regulátorem volnoběhu, anebo servomotorkem škrtící klapky – tzv.krokovým motorkem. (někteří lidé často nazývají krokovým motorkem i naprosto jasný elektromagnet). Typy používané v Oplech: http://sweb.cz/chapro/Krok%C3%A1%C4%8De%20volnob%C4%9Bhy.jpg Čištění dvou typů „krokového motorku“ (el.magnetického regulátoru volnoběhu) je popsáno zde http://www.kadett.cz/technika/k_motorek.htm Petr A-C C14NZ to popisuje takto: Vymontuj krokovy motorek. At ti nekdo otoci klickem - ne nastartuje - osicka povyjede. Odpoj krokovy motorek. Vypni zapalovani. Znovu pripoj krokovy motorek a znovu zapni zapalovani. Osicka zase povyjede. Tak to opakuj az ti osicka vystreli ven - proto dej pred motorek ruku at to nehledas ! Vycisti osicku - motorek. A ted pozor. Osicka ma proti sobe drazky. Ja to udelal nasledovne. Nasrouboval jsem osicku zpet jak to slo. Zapnul jsem zapalovani a pripojil motorek. Nyni jsem nastavil osicku tak aby drazky na osicce byly proti vyrezum v motorku. Pridrzel jsem prstem a vypnul zapalovani. Osicka zajela. Znovu musis odpojit motorek a zapnout zapalovani. Pripojit motorek a opet vypnout zapalovani. Tak dlouho to opakuj az oska zaleze na vzdalenost mensi nez 28mm od priruby. Samo, ze musite byt dva. Jinak uvnitr jsou civky na kterych nameris cca 45-60 ohmu a prubeh reakce motorku jde merit jen na osciloskopu. A zapomnel jsem, ze az ho namontujes zpet tak pak staci zapnout klicek, chvilku pockat, nastartovat a ECU si ho srovna jak ma byt. Další typ se čistí takto http://enzo.opf.slu.cz/~foltyn/fist-new/articlecomments.php?article_id=6 Při čištění sání vždy vyčisti i škrtící klapku, ať tam je ventil či motorek. Při těchto čistěních používej vždy něco agresivnějšího než např. WéDéčko (něco na rozpouštění karbonu anebo na uvolňování zarezlých šroubů). Po vyčištění a montáži regulátor volnoběhu/krokový motorek vyresetuj: Zapni zapalování (až se rozsvítí kontrolky) a chvilku (15 sekund) počkej. Vypni zapalování. Vyndej klíček ze spínací skříňky. Znovu zasuň klíček a zapni zapalování. Počkej 15 sekund, poté nastartuj. [/quote1711707827]
Velikost písma...
7px
8px
9px
10px
11px
12px
14px
15px
18px
20px
22px
24px
26px
28px
30px
36px
Přihlásit se
Jméno:
Heslo:
Pamatovat si mě
[
Registrace do klubu renbau
]
[
Zapoměl jsi heslo?
]
Hostů online:
200
Členů online:
0
Nejnovější člen:
krystof
Chatbox
Colommbo
29 Mar : 11:05
Asiford, to neznám...
Jaryn
28 Mar : 22:35
Přijeď klidně na trakaři. Hlavně když dorazíš.
JardaB
28 Mar : 21:41
Jsem kouknul sem po letech a asi bych prijel. Asi fordem protoze ma kouli na elektrokolo jestli to prezijete
pepik99
22 Mar : 16:51
Wonderboys
15 Mar : 07:02
Přeji hezký den
TOMdesign
02 Mar : 20:57
Zdar děcka
Jerry
02 Mar : 00:38
Už to tam máte kluci nedočkavý
Jaryn
01 Mar : 23:01
Seč 2024 !!!
Colommbo
29 Feb : 21:13
Seč 2024...?
Jerry
07 Feb : 20:09
Vždyť už se domluvili
Zobrazit všechny příspěvky
(1985)
Poradna Opel
-
2.5 DTI vysoký tlak vraceč..
-
Snímač venkovní teploty
-
Praskání pojistky
-
Kod Blaupunkt
-
Vadná elektronika čerpadla..
-
x20xev netaha
-
palivové čerpadlo u Agily
-
Chybové kódy (vyvbolání ..
-
Pomoc Opel Astra G 2.016v x2..
-
Pžebíjení baterie
-
Zadní náprava Opel Vectra ..
-
Demontáž středového pane..
-
NEFUNGUJE KLAKSON
-
Nouzovy rezim
-
výměna baterie v klíčku
-
car2003 - corsa C
-
Záhadná pojistka
-
Čidlo vačky
-
1.6 16v Tigra A
-
sjíždění brzd
-
manuál na omegu a
-
klíma Vectra B
-
Zateka
-
Automat
-
VeBe carvan - repas zadní n..
OCR Srazy
Vygenerováno za:0.0426 sec,0.0183 z toho dotazů.